Ekologija

Perdirbimo ir atsakomybės temos paskutiniaisiais metais verslininkams daugumoje sričių tapo žymiai reikšmingesnės. Šio proceso dėka skatinamas ir paties vartotojo sąmoningumas intensyviau domėtis perdirbimo klausimais ir savo galimybėmis daryti teigiamą įtaką.

Trinity haircare nuo pat pradžių aktyviai dirbo su perdirbimo ir atsakomybės idėjomis.

Ką gi tai reiškia iš tikrųjų?

Perdirbimas – tai pakartotinas išteklių panaudojimas, siekiant išsaugoti stabilius kiekvienos sistemos regeneracinius pajėgumus.

Atsakomybė (Corporate Social Responsibility, CSR) apibrėžia savavališką verslo įnašą į perdirbimo vystymą, remiantis įstatymo nuostatomis. Tai atsakingas verslo elgesys savoje rinkoje, atsakingi santykiai su darbuotojais bei kokybiškas bendravimas su klientais ir tam tikromis interesų grupėmis.

Ką mes darome?

Keletas atraminių taškų, skirtų aplinkos apsaugai ir taupiam išteklių naudojimui:

co2-neutral

Klimatui neutrali spauda
Spaudos projektuose bendradarbiaujame su spaustuvėmis, kurios dirba su ClimatePartner, FirstClimate ir kitais partneriais , užtikrinančiais neutralų poveikį klimatui, o gamybos metu susidariusį  CO2 kiekį kompensuojame mokėjimais ar indėliais. To dėka susidaręs CO2 kiekis yra vėl atstatomas.

fscicon

Ekologiškai sertifikuoti įpakavimai
Tai įpakavimai, turintys  „FSC Mix“ etiketę ir pagaminti iš sertifikuotų ir kontroliuojamų žaliavų. Dažnai girdima klaidingų interpretacijų, kad   „FSC Mix“ produktų gamybai naudojama tik  nedidelė sertifikuotų žaliavų dalis. Šiuo atveju taip nėra – visos žaliavos gaunamos iš sertifikuotų ir/ar kontroliuojamų šaltinių.

iconecocert

Ekologiškai sertifikuotos sudėtinės medžiagos
Produktai, pažymėti ECOCERT ženklu, savo sudėtyje turi tik tas sudėtines medžiagas, kurios buvo gautos ekologišku ir gamtą tausojančiu būdu. ECOCERT yra viena didžiausių bio-sertifikavimo organizacijų pasaulyje: jos tikrinimo darbai atliekami daugiau nei 80 šalių.

Kokius darbus atliekame atsakomybės tema?

Atsakomybės sritis nuo pat įsikūrimo yra viena pagrindinių krypčių mūsų firmos filosofijoje. Mūsų klientams tai užtikrina sąžiningą, sąmoningą ir ilgalaikį bendradarbiavimą. Šia kryptimi ketiname  dirbti ir toliau, naudodami ilgalaikes klientų pritraukimo priemones.  

aus-leidenschaft-100_-friseurexklusive-qualit__t

100 proc. išskirtinai tik kirpėjams skirta pardavimo strategija
Kaip aukščiausią tikslą esame sau išsikėlę individualų darbą su kiekvienu kirpėju, siekiant kartu žengti į naujovių pasaulį  ir pasiekti daugiau.
Kirpėjai mums yra ne tik klientai, tačiau ir mūsų pusėje esantys partneriai, o arčiausiai mūsų širdies yra  „tradiciniai“ kirpėjai visai šeimai, kurie dažnai jaučiasi neįvertinti didžiųjų gamintojų. Būtent šių kirpėjų vertybės atitinka mūsiškes: tai sąžiningumas, stropumas ir patikimumas. Šios vertybės mums ypač svarbios ir jomis mes grindžiame savo kasdieninį darbą.

original_dermatest_3c_hgwm

Dermatologinis toleravimas
Mūsų  vogue de TRINITY kreminių dažų atspalviai buvo patikrinti specialiu dermatologiniu testu  ir įvertinti ženklu „SEHR GUT“ (labai gerai). Mūsų akimis tai labai svarbi plaukų dažų savybė – tik tokiu būdu galime sukurti atsakingą ir ilgalaikį bendradarbiavimą su mūsų klientais ir galutiniais vartotojais.ų.

keine_tierversuche

Jokių bandymų su gyvūnais, tik pagalba gyvūnams
Nuo pat įmonės įkūrimo pradžios mes atsisakėme bandymų su gyvūnais kuriant produktus. Siekdami šią sritį dar labiau sustiprinti, mes ir ateityje dalyvausime įvairiuose projektuose ir remsime gyvūnų globos namus Vokietijoje.  Aktualus pavyzdys: TARO Vokietija. Pagalbos organizacija,  užsiimanti Turkijos gatvės šunų apsauga.